Анекдоти
[382]
Українські актуальні веселі і сумні історії
|
Новини організації
[15]
Зміни в структурі, плани роботи
|
Новини
[331]
Bсі цікаві новини
|
Новини Свалявщини
[89]
Районні та міські новини
|
Оголошення
[3]
Повідомлення та оголошення
|
Привітання
[5]
Вітання друзям, близьким , знайомим
|
- 2012 Липень
- 2012 Серпень
- 2012 Вересень
- 2012 Жовтень
- 2013 Березень
- 2013 Липень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Липень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2016 Листопад
- 2017 Березень
- 2017 Травень
- 2017 Серпень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2019 Травень
- 2019 Червень
19:22 Дещо про міст в с.Голубине | |
Нижче приводимо переписку по простому питанню, яке в умовах існуючої влади ніяк не вирішується Голові Закарпатської обласної державної адміністрації Ледида Олександру Олександровичу 88008, м. Ужгород, Площа Народна, 4
Копія: Голові Свалявської районної державної адміністрації 89300, Закарпатська обл., м.Свалява, пл.Головна, 1
Копія: Голубинському сільському голові Капустей Михайлу Дмитровичу 89320, Закарпатська обл., Свалявський р-н, с.Голубине,365
Чундак Маріанни Володимирівни 89320, Закарпатська обл., Свалявський р-н, с.Голубине, 192 Тел.0996327494
Я зверталась від імені мешканців с.Голубине, Свалявського району з листом про аварійний міст в с.Голубине від 22.11.2012 р. та від 30.05.2013 р. до Голубинського сільського голови, голови Свалявської РДА та Закарпатської ОДА. А також до Президента України та Кабінету міністрів України. У відповідях вказано, що кошти буде виділено з бюджетів усіх рівнів та ремонт даного мосту перебуває на контролі в Адміністрації Президента України. Однак, єдиною перепоною для початку ремонтних робіт залишається те, що проектно-кошторисна документація перебуває на експертизі. Ми щиро вдячні за контроль і велике бажання допомогти. Однак, нам здається, що відповідь Голубинської сільської ради та Свалявської районної державної адміністрації про те, що впродовж стількох років проектно-кошторисна документація, затверджена Голубинською сільською радою досі перебуває на експертизі є трохи нещирою, так як не зовсім відповідає вимогам чинного законодавства. Згідно п.5 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою КМУ №560 від 11.05.2011 р. проектно-кошторисна документація затверджується після проходження експертизи. Так як вона вже затверджена, це означає, що експертизу вже пройдено, або ж її затвердили неправомірно. Крім того відверто дивує строк протягом якого, зазначається в листах, проводиться експертиза, адже згідно п. 14 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи строк проведення експертизи не повинен перевищувати: Ø залежно від технічної та технологічної складності об'єктів будівництва, - 30 календарних днів; Ø для об'єктів, що становлять підвищену ядерну та радіаційну небезпеку, і тих, щодо яких проводиться оцінка їх впливу на навколишнє природне середовище, - 90 календарних днів; Ø для об'єктів I-III категорії складності, що споруджуються на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, - 15 календарних днів; Ø кошторисної частини проекту будівництва об'єктів I-III категорії складності - 15 календарних днів. Зважаючи на дані норми проект мостового переходу по своїй складності та тривалості проходження експертизи є небезпечнішим за проект об’єкту, що становить підвищену ядерну та радіаційну небезпеку. Хоча, можливо, зловживання відбуваються з боку експертної організації. Враховуючи, що експертизи проектно-кошторисної документації із залученням бюджетних коштів в Закарпатській області проводить тільки Закарпатська філія Державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба Української державної будівельної експертизи» ДП «Укрдержбудекспертиза» дане питання буде неважко з’ясувати. Крім цього, доцільно було б з’ясувати: - коли та ким затверджена проектно-кошторисна документація в сумі 1,5 млн. грн.; - на підставі чого затверджена проектно-кошторисна документація в сумі 1,5 млн. грн.; - коли дана проектно-кошторисна документація була направлена на експертизу; - чому відбувається затримка проходження експертизи проектно-кошторисної документації; Якщо зловживання та порушення строків проходження експертизи проектно-кошторисної документації відбуваються з боку Закарпатської філії Державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба Української державної будівельної експертизи» ДП «Укрдержбудекспертиза», то, можливо, варто замислитись над тим, щоб звернутись до суду та інших компетентних органів. Якщо ж справді експертна установа так порушує передбачені терміни проходження експертизи, то постає питання: «Чому ніхто не захищає права мешканців села?» Відповідно до вищенаведеного, прошу Голубинську сільську раду надати копії рішень та листів, якими затверджувалась пректно-кошторисна документація та надсилалась для проходження експертизи. Відповідно до п.6 ст.42 ЗУ «Про місцеве самоврядування в
Україні» при здійсненні наданих
повноважень сільський, селищний, міський голова є підзвітним,
підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним -
перед відповідною радою, а з питань
здійснення виконавчими органами
ради повноважень органів виконавчої
влади - також
підконтрольним відповідним
органам виконавчої влади.
Сільський, селищний, міський голова щорічно звітує
відповідно сільській, селищній,
міській раді про Голубинську сільську раду також прошу надати копію звіту про здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності за 2012 р., так як дана інформація є публічною, та відповідно до ст.20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» повинна надаватись не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. Дану інформацію прошу надіслати, як на мою поштову адресу, так і на адресу Закарпатської обласної державної адміністрації для належного розгляду даного звернення. Відповідно до вищенаведеного, прошу ще раз детально розглянути звернення про ремонт аварійного мосту в с.Голубине, з’ясувати, чому він досі не визнаний аварійним та таким, що потребує негайного капітального ремонту та з’ясувати, чому затверджена пректно-кошторисна документація по ремонту мостового переходу досі перебуває на експертизі та чи справді запропонований проект мосту є доцільним в співвідношенні ціна та якість: якою тривалою буде його експлуатація. Якщо ж проектом пропонується влаштувати дерев’яний міст, то навряд чи його експлуатація буде довготривалою, так як з лісу постійно вивозять автомашини повністю навантажені деревом. Їхня вага є значною. Мешканці села постійно спостерігають як багато дерева вивозиться з лісу, та, поки що, не спостерігали жодної автомашини, яка настільки була б завантажена саджанцями дерев для посадки. Якась невідповідність виходить – ліс вивозиться, деревина продається, а мешканцям на зруйнований тими ж автомобілями міст коштів не вистачає. А як же екологія, чисте повітря? Як репутація Закарпаття, як «Другої Швейцарії»? В листах значиться, що ремонт буде проведено в 2013-2015 роках. Вочевидь саме після виборів, наступниками. Хоча, можливо, це зовсім непогана передвиборна обіцянка. Але ми отримували обіцянку відремонтувати міст вже двічі. Мабуть втретє – це вже занадто. Пора б її вже виконати. В Цивільному кодексі передбачено відповідальність за невиконання публічної обіцянки винагороди, шкода, що немає відповідальності за невиконання передвиборної обіцянки. Дуже шкода…
Додаток: фото аварійного мосту першому адресату.
30 серпня 2013 р.
_____________/М.В.Чундак | |
|
Всього коментарів: 0 | |