П`ятниця, 17.05.2024, 19:00
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 35
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2012 » Вересень » 3 » Розпорядження голови Свалявської РДА №154 від 11.05.2012 р. «Про оптимізацію мережі центральної лікарні» чи «План збагачення окремих осіб»?
20:21
Розпорядження голови Свалявської РДА №154 від 11.05.2012 р. «Про оптимізацію мережі центральної лікарні» чи «План збагачення окремих осіб»?

Вже ні для кого не є новиною зміст Розпорядження голови Свалявської РДА №154 від 11.05.2012 р. «Про оптимізацію мережі центральної лікарні», згідно з яким гастроентерологічне реабілітаційне відділення Свалявської районної лікарні у селі Поляна закривається.

Люди відверто говорять про те, що місцева влада, якій вже давно байдуже до потреб пересічних громадян зараз таки перевершила себе.

Невже закриття відділення для реабілітації, якої реально потребують хворі, влада вважає оптимальним?

Невже ст.З Конституції України вже не діє?

Між іншим, саме дана стаття основного закону держави проголошує, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

То чи має правове підґрунтя Розпорядження голови Свалявської РДА №54 від 11.05.2012 р.. враховуючи норми основного закону держави?

Перш ніж приймати кардинальні рішення, слід врахувати думку народу про те, що краще для народу , та вірно визначити зміст власних повноважень

Для народу краще, щоб виділення, навпаки, розширили. На території, що складає 0,30 га облаштували пункт швидкої медичної допомоги. Неодноразово траплялися випадки коли мешканці віддалених сіл - Плоске чи Родникова Гута потрапляли в неприємні ситуації. Викликати швидку з м. Сваляви не те, що важко, а іноді і взагалі не доцільно, бо хворий потребує невідкладної медичної допомоги. Всім відомо про проблемні дороги та переїзд в м. Свалява, де в заторі можна прочекати й годину.

Чому влада на місцях, яка повинна виконувати покладені на неї функції - дотримання Конституції та законів України не врахувала потреби населення, а вирішила йти наперекір всім запереченням?

Відповідь проста, і в засобах масової інформації та з уст громадян, звучала неодноразово - закривши гастроентерологічне реабілітаційне відділення Свалявської ЦРЛ в с. Поляна вільною залишається будівля та ділянка 0,30 га, на території якої знаходиться свердловина з мінеральною водою. Хоча ринкова вартість даної ділянки коштує близько 400 тисяч доларів, передадуть її у власність приватних структур, швидше за все - за копійки. Решта ж суми цілком можливо, осяде в кишенях чиновників.

Проте, здається ніхто цих слів досі не чув і не читав на шпальтах місцевих газет.

Згідно ст.4 ЗУ «Про прокуратуру» діяльність органів прокуратури спрямована на всемірне утвердження верховенства закону, зміцнення правопорядку і має своїм завданням захист від неправомірних посягань гарантованих Конституцією, іншими законами України та міжнародними правовими актами соціально-економічних, політичних, особистих прав і свобод людини та громадянина.

Тобто правовий акт, що безпосередньо зачіпає інтереси місцевого населення та порушує право громадян на життя та здоров'я, повинен зацікавити прокуратуру.

Згідно ст.ст. 19, 20 ЗУ «Про прокуратуру» предметом нагляду за додержанням і застосуванням законів є відповідність актів, які видаються всіма органами, підприємствами, установами, організаціями та посадовими особами, вимогам Конституції України та чинним законам.

Перевірка виконання законів проводиться за заявами та іншими повідомленнями про порушення законності, що вимагають прокурорського реагування, а за наявності приводів - також з власної ініціативи прокурора.

При виявленні порушень закону прокурор або його заступник у межах своєї компетенції мають право опротестовувати акти Прем'єр-міністра України, Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, виконавчих органів місцевих Рад підприємств, установ, організацій, громадських об'єднань, а також рішенні і дії посадових осіб

Згідно ст.2 ЗУ «Про місцеві державні адміністрації"  місцеві державні адміністрації в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечують:

1)             виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня;

2)  законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян;

Згідно ст.22 ЗУ «Про місцеві державні адміністрації» місцева державна

адміністрація:

1)  виконує програми щодо обов'язковості повної загальної середньої освіти, здійснює загальне керівництво закладами науки, освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту, що належать до сфери її управління, їх матеріально-фінансове забезпечення;

2) вживає заходів до збереження мережі закладів освіти, культури, охорони здоров'я, фізкультури і спорту та розробляє прогнози її розвитку, враховує їх при розробці проектів програм соціально-економічного розвитку;

3) бере участь у вирішенні питань про визнання місцевості як курорту, встановлення зон санітарної охорони курортів і визначення їх режиму.

Згідно ст.25 даного закону місцева державна адміністрація забезпечує виконання Конституції та законів України.

Очевидно, що держава не повинна економити на нас, а фінансувати та підтримувати.

Крім того, маючи весь потенціал для розвитку сфери охорони здоров'я в масштабах держави, маючи потужний запас природних ресурсів, влада на місцях не може придумати йому іншого логічного застосування, аніж закривати діючі заклади охорони здоров'я задля втілення певних корисних цілей для певного, обмеженого, кола осіб.

Якщо місцеві органи влади не спроможні виконувати покладені на них функції - це означає, що влада не на своєму місці.

Зрештою - ми платники податків і це через наші кошти вони отримують і заробітні плати і премії. І це ми маємо першочергове право на захист наших конституційних прав.

В статті Ярослава Гулана, опублікованій в «Час Закарпаття», йдеться про те, що влада вирішила закрити заклад охорони здоров'я через те, що там є двадцять працівників і замало пацієнтів. Однак, Свалявська РДА не може, чи не хоче розширювати відділення Набагато простіше його закрити.

Населення Свалявського району може задати аналогічне запитання до місцевої влади: «Скільки працівників працює в Свалявській РДА та Свалявській міській раді?» та «Що реального вони зробили для населення впродовж останніх років?»

Чи влада не думає, що народу це набридне і тоді вже він стане «оптимізувати», помітить і неправомірні дії. і корупційні схеми, і невиконання посадових обов'язків і ще багато інших речей, описаних вже, правда, в іншому законі держави.

Переглядів: 1214 | Додав: vmfedi | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: